Le Petit Marseillais Duş Jelleri

Kasım 02, 2017


Merhabalar!

Bugün blogda Le Petit Marseillais markasına ait nemlendirme özellikli duş jellerinden bahsedeceğim, sanırım bir süredir en popüler duş jelleri olabilirler, kullanmayanımız çok azdır diye düşünüyorum.

 Ben özellikle çok kuruyan, beyaz beyaz çatlak görünen bacaklarıma çoğu zaman bir vücut kremi uygulamaya üşeniyorum veya unutuyorum, bir türlü bunu tam bir alışkanlık haline getiremedim. Le Pettit Marseillais'in nemlendirme işleminin bir aşamasını duşta halletmesi benim için gerçekten hayat kurtarıcı oldu. İlk kullanımda çok bir etkisini göremedim ama düzenli kullanımda bacaklarımdaki beyaz kuru görünüm büyük derecede yok oldu.


Nemlendirici özelliği dışında bu kadar sevmemin bir diğer sebebi de kokuları oldu diyebilirim, oldukça fazla çeşidi bulunmakta bu duş jellerinin. İlk önce sarı şişedeki sütlü olanı deneme şansım oldu, küçük boyunu alıp bitirdim ve sanırım en beğendiğim versiyonlarından biri buydu. Kokusu gerçekten muhteşem ve hafif, bana biraz bebek kokusunu hatırlattı, aynı bebek mendilleri gibi hoş bir kokusu var.

Sütlüyü bitirdikten sonra bu markanın daha farklı kokulara sahip duş jellerini de denedim. Sütlü dışında aralarında kokularına en çok bayıldıklarım argan yağı, balmumu ve gül yaprağı içeren,  shea butter ve akasya içeren, pamuk ve gelincik sütü içeren ve frambuaz şakayık içeren şişe oldu. Ağır meyveli kokulardan hoşlanmayanlar, daha yumuşak kokuları sevenler için güzel alternatifler bence. Meyveli kokuları sevenler için ise akdeniz çilekli olan muhteşem diyebilirim.


Bu seride bir türlü sevemediklerim sanırım mandalina ve misket limonu içeren ile portakal çiçekli oldu. Mandalina ve misket limonlu bana limonlu bulaşık deterjanlarını hatırlattı bir türlü alışamadım kokusuna. Yine aynı şekilde portakal çiçekli olan da adeta kolonya gibi kokuyor, bir an önce bitsinler diye kulladım bu iki duş jelini de. Küçük boy aldıklarımı çok sevmiş olmam, büyük boy aldıklarımı ise hiç sevmemiş olmam büyük şanssızlık oldu benim için.

Le Pettit Marseillais duş jellerini bir çok yerde bulabilmek mümkün, fiyatları 10-15 TL civarı. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

5 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!