Bebak Makyaj Temizleme Mendili

Kasım 14, 2017


Merhabalar!

Bugünkü blog yazım Bebak markasına ait makyaj temizleme mendili hakkında olacak. Kendisi seyahate giderken yanıma aldığım bir üründü, malum misel sular ve göz makyajı temizleme yağları makyaj çantalarında hem oldukça yer kapalayabiliyor hem de akıtma riski taşıyor. Bu nedenle hem bu sorunlardan dolayı hem de tatilde çok fazla makyaj yapmayacağım için makyaj temizleme mendili benim için daha rahat olur diye düşünmüştüm.



Öncelikle bir pakette toplam 20 adet mendil bulunmakta, seyahat sırasında bana bu miktar yetti de arttı bile. Mendillerin tüm cilt tiplerine uygun olduğu belirtilmiş, içerik olarak doğal badem özü bulunuyor ki bundan dolayı mendillerde ağır bir acı badem kokusu mevcut, bu koku herkesin hoşuna gitmeyebilir fakat benim bu tip kokular genelde hoşuma gittiği için hiç rahatsızlık çekmeden rahatça kullanabildim.

Tek bir mendil tüm makyajımı çıkarmaya yetecek boyutta ve yüz makyajını hiç zorlanmadan güzel bir şekilde çıkarıyor, göz makyajını temizlemede iyi gibi fakat mendiller biraz sert bir yapıdalar ve maskarayı temizlemek için ovalarken sert yapısı nedeniyle özellikle hassas bir yapıdaysa göz çevresini biraz tahriş edebiliyor, bu nedenle pek göz makyajımı temizlemek için tercih etmiyorum fakat onun dışında cildimi ve gözümü yakma veya alerji yapma gibi bir sorunla karşılaşmadım.

Bebak makyaj temizleme mendilleri 8 TL gibi bir fiyata bir çok yerde Gratis veya Watsons gibi yerlerde bulabilmek mümkün, umarım faydalı bir yazı olmuştur hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

1 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!