Eklips Stippling Brush

Ağustos 26, 2017


Merhabalar!

Bugünkü blog yazım Eklips'in bir fırçası hakkında olacak, Stippling Brush. Özellikle, Beauty Blender ülkemizde satılmaya başladıktan sonra fırçalardan süngere geçiş yapmıştım ve uzunca bir süre fondötenlerimi sünger ile uygulamaya devam ettim fakat Eklips'in Stippling fırçasını edindikten sonra fırça ile fondöten uygulamayı ne kadar özlediğimi farkettim.

Eklips Stippling Fırçası

Stippling Brush küt kesilmiş kıllara sahip bir fırça, kılları sık yapıda ve uçları beyaz renkte. Fırça tasarım olarak Real Techniques'in fırçalarını andırıyor, dayanıklı ve şık görünen metalik pembe bir sapı mevcut.


Eklips Stippling Fırçası

Stippling Brush adından da anlaşılacağı gibi noktasal hareketler yani tampon hareketler ile uygulama için üretilmiş bir fırça, dairesel hareketlerle de aslında güzel bir performans sağlıyor bence. Stippling Brush kıllarının küt yapısı sayesinde yüze tam oturuyor, ö
zellikle Mac Face and Body gibi su bazlı olan ve sünger ile uygulanmaya çok müsait olmayan fondötenler için harika bir performans sağlıyor diyebilirim. Çok az ürün emerek cilde homojen bir şekilde uyguluyor ürünü ve fırça izi bırakmıyor.

Stippling Brush ayrıca diğer krem ürünler için de güzel bir alternatif olabiliyor, krem yapıdaki allık, aydınlatıcı, kontür ya da bronzerı da oldukça iyi dağıtıyor bence.

Eklips Stippling Fırçası

Eklips Stippling fırçanın paketini ilk açtığımda kıllarında çok çok hafif bir boya kokusu mevcuttu fakat 1-2 yıkamadan sonra koku ortadan kalktı, fırçayı bir kaç aydır sürekli kullanıyorum, henüz kıllarında dökülme bozulma gibi bir sorun yaşamadım, sadece üzerindeki Eklips yazısı silindi.

 Eklips Stippling Brush'ı Gratis'ten indirim zamanı 15 TL gibi çok uygun bir fiyata almıştım, indirimsiz fiyatı 20 TL civarı sanırım.

Hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!