Dove Sampuan & Tangle Teezer Tarak

Temmuz 06, 2017

Merhabalar!

Bugün bir şampuan ve hediye tarağının yazısı ile karşınızdayım, Dove'un kuru ve mat saçlar için üretilmiş şampuanı Pure Care Dry Oil ve meşhur Tangle Teezer yapısındaki tarağıyla ilgili yorumlarımdan bahsedeceğim.


Öncelikle Dove'un Advenced Hair serisinden bende bulunan Pure Care Dry Oil kuru ve mat saçlar için üretilmiş badem ve makadamya yağı içeren bir şampuan. Pure Care Dry Oil'in vaatleri saçları ışıl ışıl parlatmak ve saçları 3 kat daha yumuşak yapmak. 

Şampuan şeffaf yapıda ve hafif sarımsı bir renkte, bana görünüm olarak balı hatırlattı, aşırı köpüren bir yapısı yok fakat saçları çok güzel arındırıyor ve hafif hissettiriyor, şeffaf yapılı olduğu için kremsi şampuanlar gibi saçları ağırlaştırmıyor. Şampuan saçlarımı yumuşattı fakat vaat ettiği gibi 3 kat bir yumuşaklık hissetmedim, kendi saç bakım kremiyle kullanıldığında tabiki daha etkili olacaktır.


Tarağından bahsedecek olursam kutudan çıkan Tangle Teezer'a benzeyen tarağa gerçekten bayıldım, zaten şampuanı almamdaki asıl sebep de tarak oldu. Uzun bir süredir bir adet orijinal Tangle Teezer edinmek istiyordum fakat o kadar para vermek değer mi ya da sapı olmadığından kullanım açısından kolay olur mu diye kafamda deli sorular varken Dove'un bu gold renkli tarağı harika oldu. Tarakta bulunan uzunlu kısalı kıllar sayesinde saçtaki dolaşıklık çok kolay açılıyor ve saçları elektriklendirmeden tarıyor ki elektriklenme benim en büyük sorunumdu, saçlarıma elektriklendirmeden güzel bir hacim veriyor.

Dove ve harika mı harika hediye tarağını Gratis'ten 13 TL gibi bir fiyata satın almıştım, umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın^^

Benzer Yazılar

2 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!