Revlon Colorstay Fondöten - 150 Buff

Mart 25, 2017

Merhabalar!

Revlon'un Colorstay fondöteninden bahsedeceğim. Bir kaç aydır özellikle kışın pek kullanmadım, fondöten çekmecemde bi kenarda durdu fakat son günlerde elim gitmeye başlayınca geç kalsam da gözlemlerimi ve yorumlarımı blogda yazmaya karar verdim. Öncelikle ben genelde fondötenlerin hep en açık renklerini kullanırım fakat 110 numara Ivory'nin daha çok pembe alt tonlu bir renk olduğunu farketmiştim ve 150 numaralı Buff'ı almıştım, hem sarı alt tonlu hem de gayet açık tenlere uygun olan bir fondöten 150 Buff.

Revlon Colorstay 24h Fondoten 150 Buff

Öncelikle fondöten cam şişede ve pompalı bir formda, onun dışında içeriğinde 20 SPF (Güneş Koruma Faktörü) bulunmakta. Fondötenin rengi de bana tam oluyor, genelde ülkemize gelen fondötenlerde renk sıkıntısı oluyor ve skalada en açık olan renkler bile bir çoğumuza yine de koyu gelebiliyor ya da pembe kalıyor bu konuda Revlon'un bu fondöteni beni mutlu etmişti.

Revlon Colorstay 24h Fondoten 150 Buff

Benim kullandığım versiyon normal ve kuru ciltler için olan normal/dry versiyonu olmasına rağmen az da olsa pudralı bir yapıya sahip ve mat bitişli, bu yüzden nemli sünger ile uygulamayı tercih ediyorum. Kapatıcılığı orta seviye, kalıp gibi duran bir yapıya sahip değil, kalıcılığı vaat edildiği gibi 24 saat mi emin değilim ama tüm gün beni gayet iyi idare ediyor, nasıl olsa 24 saat cildimizde tutmuyoruz fondöteni. Sonuç olarak kapatıcılığı da kalıcılığı da benden geçer not aldı. 

Genel olarak beğendiğim bir fondöten fakat ne yazık ki ülkemizde sadece Watsons'larda satılıyor, fiyatı 50 TL olması lazım. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın^^

Benzer Yazılar

14 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!