Loreal Paris Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Şubat 14, 2017

Merhabalar!

Loreal'in bir süre önce yeni micellar makyaj temizleme sularını çıkardı, bu serinin normal/karma ve normal/kuru olmak üzere iki çeşidi bulunmakta. Cildim normalden kuruya dönük olduğu için bu serinin de normal/kuru ciltler için olan kırmızı kapaklı olan versiyonu aldım.


Bundan önce uzun zamandır Bioderma'nın hassas ciltler için olan kırmızı kapaklı makyaj temizleme suyunu severek kullanıyordum, şu son zamanlarda da makyajımı Loreal ile temizlemeye başladım. Loreal'i performans olarak Bioderma'dan farklı bulmadım açıkcası birbirlerine cok bemziyorlar, hatta bir gözümü Bioderma bir gözümü Loreal ile temizleyerek göz makyajındaki performanslarını test ettim. Loreal de aynı Bioderma gibi suya dayanıklı  eyeliner ve rimel kalıntılarını temizlemede çok başarılı değil, zaten o tür makyajı yağ bazlı göz makyajı temizleyiciler ile temizlemek gerekiyor. Yüz makyajını ise aynı Bioderma gibi güzel temizliyor, o konuda gayet başarılı. Cildi fondöten kalıntılar güzel şekilde temizliyor. 

Ürünün arkasında cildi nemlendirir ve yatıştırır yazıyor, cildi nemlendirmiyor bence ama kurutmuyor da en azından. Gözlerimde veya cildimde herhangi bir hassasiyet yaratmadı, makyajımı sildikten sonra bir müddet yüzümü durulamadığımda yine bir sıkıntı yaşamadım fakat bu tür ürünlerin üzerinde durulama gerektirmez yazsa da daima ardından yüz yıkama jeliyle yüzümü yıkayıp nemlendiriyorum.


Ürünün içeriğinde parfüm, paraben ve alkol bulunmuyor. Loreal Bioderma'dan memnun olanlar için uygun fiyatlı bir alternatif olabilir. Loreal 400 ML lik  bir şişede ve fiyatı 19 TL, Bioderma ise 500 ML lik ve bir alana bir bedava kampanyasında iki tanesi 60 - 70 TL gibi bir fiyata geliyor.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın. ^^

Benzer Yazılar

1 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!