Himalaya Herbals Ceviz Özlü Peeling Scrub

Ocak 19, 2017

Merhabalar!

Bugün sizlere Himalaya'nın bir süredir popüler olan ceviz özlü peeling scrubından bahsedeceğim. Bu ürün o kadar beğenildi, o kadar popüler oldu ki Gratis'lerde ürünü bulmak zor hale geldi malum cilt bakımı önemli. Ben de sonunda bulabildim ve deneyimleme şansı buldum.

Bitkisel Peeling

Öncelikle ürün 75 ml'lik bir tüpte yer alıyor. İçeriğinde ceviz kabuğu parçacıkları, elma ve buğday özü yağı mevcut. Paraben ve SLES içermediği belirtilmiş. Cildi ölü deriden arındırmayı, gözenekleri temizleyerek siyah nokta görünümünü azaltmayı ve hücre yenilenmesine yardımcı olmayı vaat ediyor. Haftada 2 - 3 kez kullanılması öneriliyor. Tamamen bitkisel içerikli bir ürün olduğu söyleniyor ki bu nedenle sanırım pek beğenilmeyen değişik bir kokusu var fakat bu koku beni rahatsız etmedi aksine biraz hoşuma da gittiğini söyleyebilirim. Kayısılı olan versiyonunun daha kötü bir kokuya sahip olduğu söyleniyor ki henüz onu deneyimlemedim. 

Kullanımına gelirsek tüm peeling ya da maske ürünlerini kullandığım gibi bunu da daha iyi sonuç alabilmek için banyo sonrası ölü deriler hazır yumuşamış ve gözenekler açılmışken kullanmayı tercih ediyorum. Yüzümü ıslatıp üründen bir miktar alıp yaklaşık özellikle burun kenarları olmak üzere yüzüme yaklaşık bir dakika dairesel hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum. Ürün uygulama sırasında köpürmüyor tamamen kremsi bir yapıda. İçindeki kum tanecikleri gibi görünen ceviz kabuğu parçacıkları sayesinde cildi ölü derilerden arındırıyor.


Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu. Bazı ürünler sivilce oluşumunu tetikleyebildiği için kullanmadan önce biraz çekinmiştim ama kesinlikle hiç bir sıkıntı yaşamadım. Sonuç olarak cildimi daha pürüzsüz bir hale getirdi, daha arınmış bir görünüme kavuşturdu diyebilirim, kesinlikle daha temiz ve berrak bir görünüm sağlıyor ve hafif nemlendiriyor. Hem uygun fiyatlı hem de performans açısından başarılı bir ürün olması favorilerim arasına girmesini sağladı. Yanlış hatırlamıyorusam fiyatı 11.90 TL ve Gratis'lerde satılıyor. 

Eğer beğendiyseniz takip etmeyi unutmayın, hoşçakalın^^

Benzer Yazılar

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!