Rival de Loop Young 4'lü Kapatıcı

Kasım 13, 2016

Merhabalar!

Bugün sizlere Rival de Loop Young 4'lü kapatıcı paletinden bahsedeceğim. Palette 4 farklı renk bulunmakta. Yeşil, kızarıkları kapatıyor; pembe, göz halkalarını ve morlukları kapatıyor; bej, akneleri ve lekeleri kapatıyor; beyaz, aydınlık sağlıyor.                 

Öncelikle her 4 renk de kremsi yapıda. Paletin içinden bir aplikatör çıkıyor fakat ürünlerin parmak ile uygulamayı öneririm, vücut ısısının ürünü daha da yumuşatması açısından kolaylık sağlıyor. 


Ürünler ince yapılı fakat uygulandığı yerde hafif kuru bir görüntü sağlayabiliyor bu nedenle cildin iyi nemlendirilmiş olması gerekli. Uygulamadan sonra da nemli bir sünger ile tampon hareketler yaparak ürününün ciltte duruşunu homojen bir hale getiriyorum ben. Göz altlarımda pembe olana ihtiyaç duymuyorum sadece bej olanı kullanmak yetiyor bana fakat çizgilere dolabiliyor ya da pudramsı bir görünüm olabiliyor. Kapatıcılığı ise orta seviye diyebiliriz. Bej rengi, göz kapağına baz gibi uygulamak bana daha kullanışlı geldi. Üzerini krem rengi bir far ile sabitleyip daha sonra far uygulama işlemine geçiyorum.


 Yeşil olan rengi uyguladıktan sonra üstüne yüksek kapatıcılıkta bir fondöten uygulanmayacaksa yeşil görünüm gitmeyebiliyor, yine kapatıcı ile üstünden geçmek gerekebiliyor. Beyaz olan aydınlatıcı ise bana biraz fazla simli ve ışıltılı geldi, onu da pembe olan gibi tercih etmiyorum. Sonuç olarak çok hoşuma giden bir palet olmadı, denemek isteyenler için ürün Rossmann'lardan 9 TL gibi bir fiyata edinebilirsiniz.

Eğer beğendiyseniz takip etmeyi unutmayın, hoşçakalın...

Benzer Yazılar

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!