Dermokil Sivilce ve Siyah Nokta Karşıtı Maske

Kasım 17, 2016

Merhabalar!

Bugün Dermokil'in sivilce ve siyah nokta maskesinden bahsedeceğim. 25 TL gibi bir fiyatı vardı. Öncelikle ürün içeriğindeki kil ile ciltteki yağı dengeleyerek sivilce ve siyah nokta oluşumunu engellemeyi, salisilik asit ve nar özüyle de ölü deriyi uzaklaştırmayı yani peeling yapmayı vaat ediyor.



Kutusunun arkasında uygulama sonrası kızarıklık oluşabileceği, bi süre sonra geçeceği ve aşırı kaşındırma ve batma gerçekleşirse 10 dk dolması beklenmeden hemen durulanması gerektiği uyarısı yer alıyor fakat ben böyle bir sorunla karşılaşmadım fakat sadece ilk kullanımımda maske yüzümdeyken 1-2 dk yanma hissi oldu, ertesi kullanımlarımda aynı şeyi yaşamadım.

Ben genelde banyodan çıktıktan sonra cildim fazla gergin olduğu için rahatlaması için bu tür nemlendirici etkili maskeleri o zaman uyguluyorum. Ürün beyaz renkli ve kremsi bir yapıda, sulandırmadan da kullanılabilir fakat ben yine de yapısını bi tık daha inceltmek için 1-2 damla su ekliyorum. Maskeyi bir maske fırçası ile göz çevresine çok yaklaştırmadan tüm yüzüme uyguluyorum. Bu tip maske fırçalarını öneririm hem uygulamaları kolay oluyor hem de işlem sonra çok kolay bir şekilde temizleniyorlar.

10 Dk beklettiğim maskeyi yüzümden temizliyorum, temizlenirken hafif yağlı bir his veriyor ve günlük kullandığım bir nemlendiriciyi yüzüme uygulayarak maskeyi destekliyorum. Sonuç olarak maskenin cildimi yumuşatıp rahatlattığını ve biraz daha temiz bir görünüme ulaştırdığını söyleyebilirim fakat sivilcelere çok büyük etkisi olduğunu düşünmüyorum fakat mevcut sivilceleri sanki bi tık küçültüyor sanki.

Eğer beğendiyseniz takip etmeyi unutmayın, hoşçakalın...

Benzer Yazılar

2 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!